Masalah x henti henti spt airmata yg laju mgalir ..

salam dear blogger .. tajuk di atas tuh pnjg btl kan .. huhu .. ne mau crita , masalah satu dtg tp blum lae sttle dtg lagi satu masalah .. airmata pun nda benti benti kuar .. sedeyyy sgt .. aku pun natawlaa , d'sebabkan masalah ne jgklaa aku marahkan smua ne dgn bf ku .. dea yg t'kena tempias'y .. smua ne mbuatkan aku dgn dea putus hbungan .. aku sudah nda bulie cntrol pa aku ckp smpilaa aku ckp pkataan "BREAK" dgn dea .. mgkn dea pun sudah givap kan dgn prangai ku , dea pun tdaa ckp pa sudah .. aku myesal sgtsgt .. mgkn aku patut control kan kmarahan ne .. aku btlbtl nda sengaja .. aku mnta maaf .. tlg laa maafkan aku ;'(





aku taw aku langgar smua janji yg kita buat tp aku harap kau pham pa yg aku cuba smpikan .. aku rindu sgt dgn kau ! aku pkai baju mu stiap mlm .. aku rndu sgt .. aku mau balik , aku mau jmpa family ku , aku mau jmpa kau .. aku mau kau taw cmna keadaan ku tanpa kau d'cnie .. Abdul Syafiq , aku mnta maaf sgt sbb pkataan ku myakitkan aty mu .. iloveyou n imissyou !





All Is Well ^_^

2 comments:

  1. banyakkan sabar ok..insya-allah semuanya akan kembali pulih..mrh 2 kita kena kawal jgn smpai org yg kita syg 2 pergi ok dear ?

    ReplyDelete
  2. yaa , sudah cuba tp apa kan daya .. istighfar seja yg mampu .. huuu , btw , thnx (:

    ReplyDelete

Copyright© All Right Reserved JaduLoveSyafiq.blogspot.com