E.M.O Di Pagi Hari ~

Assalamualaikum . Hoi hoi ! Bangun-bangun . Aku bangunkan orang padahal aku pun baru seja bangun -____- HEHE . Tdalaa . Just feeling ckit coz jelez . HUHUHU :'( kenapa ? Membe aku laa dalam bilik ne , smua pi dating , they leave me alone .Grrrrr ! Bosan gilak-gilak ne bahh . Lau laa aku punya BF pun di sini jgk , KL laa coz aku study di KL , bolehlaa jgk pi dating . Hmmm , tapi malangnya dia di Sabah plk .. Long Distance Relationship laa katakan . Relay kami ne sudah dua tahun , termasuk kemarin ralationship kami dua tahun satu bulan . HEHE . Dari sekolah menengah lagi tapi kami berjauh sejak aku dapat panggilan belajar di UITM sampai laa aku berhenti di UITM dan sambung di KL ne ambik course Diploma in Nursing . Apa boleh bwat kan , demi masa depan terpaksa laa jgk berjauh . Nasib dia pun okayy jgk ne selepas hubungan kami terputus sebelum ne . Alhamdulillah , terserlah perubahan selepas tuh . Rasa macam nda percaya jak . Percaya laa ~ HAHA ! Oklaa , sampai cnie sejaa , nanti cerita lain okayyyy . Muah :*


All Is Well ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Right Reserved JaduLoveSyafiq.blogspot.com