Kegembiraan and Kesedihan ~

Assalamualaikum bloggie ..
Hello , what's up ? Ehehe . Ne mau cerita kegembiraan and kesedihan aku . Hmm , dimulakan dengan Bismillah . Hehe . Kegembiraan aku adalah aku sudah bebas dari final exam !!! Yepiii ! Happylaa dengan aku sekali . Happylah :DD and yang amat mengejutkan satu lecturer aku cakap aku score highest marks in subject Pharmacology and Nutrition - pasal ubat and makanan . HEHE , kembang twus aku ^oo^ wkwkwkwkw . Sebelum berambus dari Berjaya College  of Nursing and Health Sciences tadi sempat lagi b'gilak-gilak bgambar . LOL !


She is our Cohort Incharge , Miss Yaw :)


I love this photo so much , formal sangat . Kan kan ? Btw , this one is Miss Jane.


She's doing "Peace Yo"


Miss Yaw :)


Freedom :*


The craziest Clinical Instuctor in the college:PP



With Miss Shamini , Miss Wong and Miss Esther :)


Miss Wong Hui Ling , Miss Yaw and Miss Siti :)


The expert lecturer , Miss Lee :)


Oppa Gangnam Style ???


Clinical Instructor Ong :)


Terserlah kenakalan mereka :)


Angkat mereka !


Wei  , berat wei !!


Errrrr -______-


I love them <3


Our Librarian :)


 Okayy , come to kesedihan . Like usual lah, aku sedih sbb nda dapat balik Sandakan . Aku mau balik !!!! *hentak-hentak kaki* tapi tiket mahal -_______- konfom nda dapat balik laa . Sampai RM800++ ne . Mahal kan ? Si dia swu balik tem cuti Deepavali ne . Maybe ada cuti seminggu . Dia ckp mau spen tiket tapi mau bincang dengan bliaw dlu laa cmna .. Hope laa dapat balik . Aduhhh, stress aku dalam keadaan bgnie .. There are no place like home okayyy ! Okayylaa , mau sleep . Assalamualaikum ..
All Is Well ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Right Reserved JaduLoveSyafiq.blogspot.com