Perpindahan Kolej :(

Assalamualaikum bloggie ..
Serius , aku langsung tda mood mau update blog ne  lagi-lagi berkaitan title post ne . Aku sekarang tengah rasa sedih and mnangis sejaa . Kolej aku tutup weii ! Aku kena pindah kolej .. Aku rasa sedia sangat . Patutlaa final exam kami diawal kan rupanya mau hantar result twus pi kolej baru tuh . Ya Rabb , aku rasa lemah sangat . Aku sayang kolej aku yang sekarang ne . Now , no more Berjaya College of Nursing . Aku akan dipindahkan ke Pantai College di Subang Jaya . Bukan itu saja , environment akan totally berubah sama sekali . Ya Allah , kuatkanlaa semangat hamba-Mu untuk menghadapi sebarang kemungkinan . Aku hanya mampu melihat kawan-kawan aku balik semasa cuti 2minggu and aku akan stay di KL ne disebabkan tiket balik Sabah mahal sgt . Aku sudah book tiket pada awalnya tapi perpindahan kolej ne yang menyebabkan tiket aku tuh burn .. Try tanya pihak Airasia lau dapat tukar tiket tapi malangnya kena tambah RM423 untuk tukar .
-_______- okayyyy , aku rasa aku hanya akan stay sajaa .. Sekian . Terima kasih Berjaya College of Nursing . Tanpa mu , aku takkan ada apa-apa ilmu sekarang .. Jasa-jasa lecturer semua akan dikenang . Terima Kasih sangat-sangat :)

All Is Well ^_^

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Right Reserved JaduLoveSyafiq.blogspot.com